ICF PREKĖS ŽENKLO NAUDOJIMO SĄLYGOS
ICF ženklas padeda klientams atpažinti Tarptautinę koučingo federaciją tarp daugybės kitų organizacijų. Tai kokybės, nuoseklumo ir patikimumo pažadas. Todėl itin svarbu, kad ženklas būtų pateikiamas tinkamai. Remiantis ICF vardo naudojimo vadovu (ICF Brand Manual) ir ICF Etikos kodeksu (ICF Code of Ethics) čia pateikiame ICF ženklo naudojimo gairės.
Bet koks ICF prekės ženklo naudojimas, prieštaraujantis šioms gairėms ar vykdomas už jų ribų, laikomas neteisėtu.
ICF pasilieka teisę savo nuožiūra nutraukti ar pakeisti leidimą naudoti ICF ženklą ir gali reikalauti pašalinti bet kokį naudojimą, kuris, jos vertinimu, neatitinka šių gairių ar kenkia ICF teisėms. Taip pat ICF turi teisę prieštarauti neteisėtam savo prekių ženklų naudojimui ar kitiems teisės aktų pažeidimams.
Naudojimo sąlygos
Paprastai trečiosioms šalims draudžiama naudoti Tarptautinės koučingo federacijos (ICF) logotipą, įskaitant (bet neapsiribojant) pagrindinį ICF logotipą, ICF padalinių logotipus ir skyrių logotipus. Yra labai ribotos aplinkybės, kuriomis trečiosioms šalims leidžiama naudoti ICF logotipą. Jis visada turi būti naudojamas tik ICF ženklo naudojimo gairėse nurodytomis sąlygomis. Bet koks nukrypimas nuo šių specifikacijų yra griežtai draudžiamas.
Tinkamo ICF ženklo naudojimo pavyzdžiai:
- ICF koučingo specialistu gali vadintis ICF akredituotą koučingo programą baigęs ICF narys arba sertifikuotas ICF koučingo specialistas.
- Sertifikuotu ICF koučingo specialistu/profesionalu gali vadintis tik ACC, PCC, MCC krediancialus turintis koučingo specialistas.
- ICF narys savo koučingo svetainėje gali nurodyti, jog priklauso ICF.
- ICF padalinys socialiniuose tinkluose gali pateikti informaciją, vadovaudamasis oficialiomis ICF gairėmis, pvz. ICF padalinys naudoja ICF ženklą socialiniuose tinkluose, laikantis ICF Global reikalavimų.
- Trečiosios šalys gali naudoti ICF logotipą tik ribotomis aplinkybėmis, pvz. reklamoje, rinkodaros medžiagoje ar svetainėje, kurioje nurodoma, kad esate susiję su ICF (pvz., esate akredituotas paslaugų teikėjas arba ICF narys), tačiau tik tuo atveju, jei tame pačiame kontekste pateikiamas ir bent vienos kitos įmonės logotipas, su kuria turite panašų ryšį.
- Logotipas visada turi būti naudojamas pagal ICF vardo naudojimo (ICF Brand Manual) apraše pateiktus reikalavimus, siekiant identifikuoti ICF ar ICF paslaugas.
Netinkamo ICF ženklo naudojimo pavyzdžiai:
- ICF akredituotą mokymų programą baigęs asmuo, kuris nėra ICF narys ir neturi ACC, PCC, MCC sertifikacijos, negali vadinti savęs „ICF koučingo specialistu/ ICF koučeriu” ar sertifikuotu ICF koučingo specialistu/ sertifikuotu ICF koučeriu.
- Asmuo ar organizacija, tiesiogiai nesusijusi su ICF, negali naudoti ICF pavadinimo (International Coaching Federation arba Tarptautinė koučingo federacija), akronimo/santrupos (ICF) ir (arba) logotipo. Pvz. Negalimas renginio viešinimas, nurodant pavadinime ICF, pvz. „Kaip tapti ICF kouču?“; „LinkedIn“ ar bet kokia kita grupė, kurios pavadinime ICF, pvz.: „ICF koučingo specialistų grupė“.
- Nei logotipas, nei pavadinimas International Coaching Federation arba Tarptautinė koučingo federacija nei santrupa ICF negali būti naudojami kitų įmonių ar produktų pavadinimuose, domenų adresuose, svetainių ar leidinių pavadinimuose ir pan.
- ICF ženklas negali būti naudojamas taip, kad pakenktų ICF ar jos paslaugų reputacijai.
- ICF žymėjimas negalimas ant produktų, jų pakuočių ar verslo paslaugų, kurioms reikalinga oficiali licencija.
- ICF ženklas negali kelti asociacijos, jog ICF remia tam tikrą produktą ar paslaugą, ar suteikia oficialų statusą, ar palaiko bet kokį ryšius, išskyrus atvejus, aiškiai leidžiamus ICF ženklo naudojimo gairėse.
- ICF ženklas negali būti siejamas su bet kokiu puslapiu, išskyrus coachingfederation.org. Negalima nukreipti į kitus jūsų svetainės ar kitų svetainių puslapius.
- ICF ženklas negali būti naudojamas kaip pagrindinis ar dominuojantis elementas bet kokioje ne ICF medžiagoje. Įmonės, naudojančios logotipą pagal šias gaires, taip pat privalo pagrindinėje ir ryškiausioje pozicijoje pateikti savo logotipą, įmonės pavadinimą ar kitą prekinį ženklą.
- Logotipas negali būti kopijuojamas ar naudojamas kaip dizaino elementas.
- Ne ICF turinys neturi mėgdžioti ICF reklamos, pakuočių ar svetainės dizaino.
Šiame dokumente pateikiama ICF ženklo naudojimo gairių santrauka, skirta informaciniams tikslams.
ICF Etikos kodekso lietuvišką versiją galite rasti čia: https://icf.lt/koucingas/etikos-kodeksas/
SVARBU: Sprendžiant dėl ženklo naudojimo teisėtumo ir tinkamumo, privaloma remtis pirminiais šaltiniais:
https://coachingfederation.org/resource/icf-brand-guidelines-and-style-guide/ ir https://coachingfederation.org/credentialing/coaching-ethics/icf-code-of-ethics/.