ICF Lietuva įgyvendiną projektą skirtą bendrojo ugdymo mokykloms. Projekto tikslas – koučingo kultūros integravimas, koučingo pagalba pasiekti norimų pokyčių, tikslų.
Projekto metu mes:
- Padedame mokykloms įgyvendinti tikslus ilgalaikio, tęstinio ir sisteminio pokyčio kontekste.
- Dėmesį skiriame : tikslų kėlimui, siekinių/rezultatų įsivardinimui, valdant asmeninius pokyčius.
- Kartu dirbame pagal konkrečios mokyklos konkrečius poreikius ir pokyčių tikslus.
- Sukuriame saugaus ir efektyvaus bendravimo ir bendradarbiavimo aplinką, sąlygas tiek individualiai dalyvaujantiems mokytojams tiek bendradarbiaujančiai jų komandai.
- Turimų duomenų ar koučingo intervencijų būdu atspindime esamą kontekstą ir situaciją, skatiname iššūkį pokyčiui, pagal poreikį užimame stebėtojo ar kritiko roles.
- Komandiniu ar individualiu būdu „čia ir dabar“ sprendžiame aktualius klausimus ir tuo pačiu kuriam/keičiam bendravimo ir bendradarbiavimo principus ir susitarimus. Mokomės veikdami praktiškai
Įgaliname ir kviečiame kurti praktikas ir procesus užtikrinančius:
- lygiavertį ir pagarbų bendravimą;
- pasitikėjimą ir atgalinį ryšį;
- gebėjimą klausyti ir išgirsti;
- susitarimų palaikymą ir gyvavimą;
- niciatyvų ir idėjų palaikymą;
- pasidžiaugimą pasiektu progresu ir vienas kitu.
ICF Lietuva įgyvendiną projektą skirtą bendrojo ugdymo mokykloms. Projekto tikslas – koučingo kultūros integravimas, koučingo pagalba pasiekti norimų pokyčių, tikslų.
- Žmonės, kurie naudojasi koučingo „įrankiais“, geba pažiūrėti į iššūkius ir galimybes iš kitokios perspektyvos. Jie gali tobulinti savo mąstymo ir sprendimų priėmimo gebėjimus, gerinti tarpasmeninius santykius bei išsiugdyti didesnį pasitikėjimą savimi.
- Naudodami koučingo „įrankius“ padedame mokykloms siekti užsibrėžtų tikslų, kurti bendravimo ir bendradarbiavimo atmosferą, ieškoti ir rasti motyvaciją bei veikimo būdus, įgalinančius veikti vykstant nuolatiniams pokyčiams.
- Dalyvavimas projekte susideda iš: asmeninių koučingo sesijų, komandinių koučingo sesijų, grįžtamojo ryšio sesijų, tyrimų pradžioje ir pabaigoje.
- Reikalingas mokyklos bendruomenės siekis tobulėti ir ryžtas imtis atsakomybės. Svarbu skirti dėmesį ir laiką įgyvendinant bendruomenei svarbius ilgalaikius tikslus.
Susidomėjote ir norite projekto pristatymo savo komandoje?
Procesas:
Poreikio ir pokyčio tikslų nustatymas
Tyrimas
(pradžioje ir pabaigoje)
Įvadinė sesija
Komandinės koučingo sesijos
Individualios koučingo sesijos
Rezultatų ir progreso aptarimas ir įvertinimas
Daugiau apie projektą:
Koučingo savaitė,
2021 05 20
Švietimo naujienos,
2021 07 19
Ugdomojo vadovavimo kultūros puoselėjimas mokyklose:
Daugiau apie projektą: